Notki
CJ JARO 2014-11-10


Witaj na mojej stronie CJ Jaro / Welcome to the CJ Jaro page

Tytuły: WSTĘP PRYWATNIE ; WYSTĘPY ; MIKSY WESELNE ; W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE


Ostatnie Logowanie : 02.03.2015
Liczba wyświetleń BloGa :
20 649 osób

Imię : Jarek
Nazwisko : Dudziński
Lat : 27
Miasto : Ozorków

e mail : cjjaro@o2.pl
Telefon kontaktowy : 537 307 062






Prywatnie

Ja Ozorków i Ja...

Gdymym mial strescic moje zycie od narodzin nie starczylo by liter na klawiaturze.
Milosc , rodzina, hobby, pasja , przyjazn , znajomi , randki , spotkania , intymnosc , prywatnosc.
Nic sie w tym Ozorkowie nie ukryje... Kazdy o Tobie wie wiele wiecej niz Ty sam o sobie .
Majac milion mysli na sekunde moglbym stworzyc serial telewizyjny a co najmniej film dokumentalny pod tytulem "CJ JARO" z moimi przezyciami jakie dotychczas mialem. Nie bylo by pewnie tyle odcinkow co " Mody na sukces" ale na pewno ogladalnosc byla by duza z chusteczkami przed telewizorem ;D
Jaki ja naprawde jestem ?
Ogromnym Optymistą ( zawsze mowie , bedzie dobrze )
Życie dalo mi juz na ten czas popalic , ale dalo rownież wiele pieknych chwil ktorych nie zapomne do konca zycia.
Bogu dzieki doznalem juz co to jest Milosc , Przyjazn, Strach , nawet oparzenia doznalem ;)

Chce zobaczyc co jeszcze sie wydarzy ..



About me..in brief.

Me, Ozorkow and me..
If I could be ever able to summarize my life since my birth, there wouldn't be sufficient buttons on a keyboard.
Lurve, family, hobby, passions, friendship, dates, relations, intimacy, entcounters, privacy - that's all what cannot be hidden in Ozorkow. Everyone knows you much more than you yourself. On having million thoughts per a second, I could shoot Tv series and at least a documentary film entitled "CJ JARO". The film should be about my unforgettable experiences . There wouldn't be so many episodes as " The Bold and The Beutiful", but one thing is certain - an audiance might be large enough with handkerchiefs in front of tv set.
Who am I so indeed?
I am a real optimist ( I always tell myself: " all being well" ). The life was tough on me many times. But of course, there were many beautiful whiles too, that I will never forget till the end of my being. I met with love, friends, fear and even scalds- this last one remains a joke.. Hihi-).

I am curious day in day out what happens further ...



* Zdjęcie przedstawia stroje, w które przebieram gości podczas swoich imprez :)


 
Pierwsze poprowadzenie imprezy, tzw dyskoteki szkolnej mialo miejsce w szkole "4" w Ozorkowie w 2003roku.. Potem juz na zaproszenia w roznych miejscach ... W 2006 zalozenie bloga ( jaro24121987.blog.interia.pl) pozwolilo mi na poszerzenie horyzonów. Mozna bylo bez problemu sciagac moje sety ze strony, słuchac w roznych audycjach radiowych w internecie..
Finalem tego bylo zagranie i granie w klubie Heaevn Łódź a potem juz z górki :)
Zagrałem i gram w Łódzkich klubach,o na zaproszenia w calej Polsce


My first gigs took place at elementary school in Ozorkow. It was 2003 year. I played on a school disco. What a great time, it was, wasn't it ? Afterwards, there were official party invitations only in various places. In 2006, I set up my blog : jaro24121987.blog.interia.pl. It let me broaden my horizons. There an opportunity did appear to download my sets from the website. My music became available at internet, in many radio broadcasts to listen to. Finally, my progress made me find in Lodz Heaven Club and many others. I played in clubs and I keep on doing for the time being. Special invitations, partys, wedding ones...all with thought of You, guys-). Lodz and surroundings or whole Poland involved.





* Zdjęcie przedstawia stroje, w które przebieram gości podczas swoich imprez :)



Nasz kolaga Ozorkowianin,stracił nie dawno stolarnie w wyniku pożaru.
Przekaż swój 1% na odbudowę


WYSTĘPY ( CODZIENNIE AKTUALIZAOWANE )

2015

STYCZEŃ
03.01 18nastka - Ozorków
10.01 18nastka - Swędów
17.01 Jubileusz - Poddębice
24.01 40tka - Ozorków
29.01 Impreza Karnawałowa w SP w Sługach
31.01 Studniówka ZSZ - Ozorków



LUTY
01.02 Poprawiny Studniówkowe ZSZ
07.02 18natska - Ozorków
13.02 Impreza Karnawałowa - Ozorków
14.02 Impreza Walentynkowa - Manhattan - Ozorków
21.02 30tka - Ozorków
28.02 Bal karnawałowy - Łódź
MARZEC
07.03. 18nastka - Zgierz
14.03 50tka - Biała
21.03 18nastka - Ozorków
28.03 18nastka - Ozorków
KWIECIEŃ
05.04 Manhattan - Ozorków
10.04 18nastka - Ozorków
11.04. Uroczystość weselna - Ozorków
18.04 18nastka - Ozorków
24.04 18nastka - Ozorków
25.05 18nastka - Czerchów
MAJ
01.05 18nastka - Ozorków
02.05 Uroczystość weselna - Solca
03.05 Chrzciny - Czerchów
09.05 18nastka - Czerchów
10.05 Uroczystość komunijna - Łęczyca
16.05 18nastka - Ozorków
22.05 18nastka - Ozorków
30.05 18nastka - Swędów
CZERWIEC
03.06. 18nastka - Ozorków
05.06 18nastka - Ozorków
06.06 18nastka - Oorków
12.06 Bal 6sto klasistów - Ozorków
13.06 18nastka - Ozorków
18.06 Bal 6sto klasistów - Sługi
20.06 Uroczystość Weselna - Łódź
27.06 Uroczystość weselna - Sieradz
28.06 18nastka - Ozorków
LIPIEC
04.07 18nastka - Ozorków
11.07 Uroczystość weselna - Zgierz
18.07 Chrzciny - Łódź
25.07 18nastka - Ozorków
SIERPIEŃ
01.08 40tka - Ozorków
14.08. 18nastka - Łęczyca
21.08. 18nastka - Ozorków
22.08. 18nastka - Zgierz
29.08. 18nastka - Ozorków
WRZESIEŃ
5.09. 18nastka - Zgierz
12.09 18nastka - Ozorków
19.09 18nastka - OSP Swędów
PAŹDZIERNIK
-

LISTOPAD
14.11. 18nastka - Cedrowice
GRUDZIEŃ
-


2016

STYCZEŃ
02.01 18nastka - Ozorków
09.01 18nastka - Bratoszewice
15.01. 18nastka - Ozorkjów

16.01 18nastka - Ozorków
LUTY
06.02 18nastka - Poddębice - rezerwacja
20.02 18nastka - Ozorków
MARZEC
27.03 18nastka - Sierpów






Miksy Weselne

Zakończyłem tworzenie miksów weselnych ze względu na brak czasu dla samego siebie. Oczywiście jeśli ktoś do mnie napisze z prośbą o stworzenie takiej składanki , nie odmówie.
Oto ostatni miks w tym roku

CJ JARO - MIKS WESELNY 2014


W życiu piękne są tylko chwile ...



30.10.2014

W ciągu ostatnich miesięcy nie mogę narzekać na brak pracy,jest jej sporo.
Przyszedł taki dzień,w którym uśmiechnęła mi się szeroko buzia.
Zwykły sms,typu: co tam u Ciebie...
Nie miałem z Nią dłuuugo kontaktu,lub był on na zasadzie " gadka szmatka "
Kiedy w tym całym pisaniu zrozumieliśmy że naprawdę tęskno do siebie i człowiek oddałby wszystko żeby zobaczyć się na chwilę, nie myślałem długo.
Chciałem,by gdybanie " moze kiedyś się jeszcze spotkamy" wyrzucić do kosza i spełnić swoje małe marzenie...
Zadzwoniłem do Niej,pytając jak jutro pracuje,od której do której, w jakich godzinach ma przerwę nie dając po sobie znać jaki mam uknuty plan.
Zadzwoniłem do Roberta by pomógł mi zrealizować pomysł,gdyż byłem po nocce.
Mój fart- ma wolne i może ze mną jechać :) JUPI :D
W dzień wyjazdu otrzymałem wiadomość : idź już spać,wyśpij się i napisz - kiedy ja byłem już w drodze < cwaniak > :)
Po 5-ciu godzinach podróży dotarłem do dużego zardzewiałego budynku,zwanym Bramy Miasta Mazur.. Wchodząc do środka wziąłem głęboki wdech szukając jej sklepu w którym pracuje i już widze informację,że jej sklep jest piętro wyżej.
Wjeżdzam windą w górę,mam już takie ciarki,spoglądam w stronę sklepu i nie minęło 5 sekund i widzę to nie dowierzanie i uśmiech na Jej Buzi :)
Uścisneliśmy się mocno,za te całe 2-3 lata w których się nie widzieliśmy,nie pamiętam dokładnie,straciłem głowę.
I tak 30 minut patrzenia w siebie, jakieś tam rozmowy,bo co można było wyrazić słowami,kiedy nawet nie potrafiłem z siebie wykrztusić coś mądrego.
Przyszedł czas na powiedzenie sobie : muszę , musisz już iść .. Człowiek tak bardzo chciałby zatrzymać chwilę..
Do zobaczenia ....
Wracjając do domu czułem taką euforie,dumę : Udało się !! :)


5.01.2015

Od ostatniego wpisu trochę się działo.
Myślami człowiek żył już świętami i sylwestrem.
Święta minęły jak zwykle , szybko.
Dzień przed sylwestrem to głównie przygotowania,
Wymarzłem na tej sali ale udało się go zorganizować.
Dzień przed, sylwester i dzien po,dał mi popalić bo 1go Stycznia spałem do jakieś17.
Sam Sylwester był wśród znajomych ale i tak czułem jakiś nie dosyt. Rok 2014 był dla mnie bardzo dobrym rokiem pod każdym względem.może dlatyego cięzko było mi go zegnać :)
Nowy rok to dla mnie nowe cele : przede wszystkim inwestycja w to co robię. Nowe pomysły , nowy zakup sprzętu aby uatrakcyjnic Waszew imprezy. Nie wiem czy kto kolwiek pamieta jak zaczynałem grać pierwsze osiemnastki jaki miałem sprzęt :) Był to zwykły komputer który się zawieszał i głosniki komputerowe :) a więc do dzieła .... mam nadzieje że i ten rok będzie dla mnie owocny ! :)


23.02.15

Trzy dni temu odszeł mój najlepszy i najwierniejszy Przyjaciel
Kocham Cie Mazuś, Tęsknie :( !
Zginął potrącony przez auto, umierał przy mnie... [*]






 
* tak zaczynałem grać. Komputer który musial leżeć bo inczaej coś się odłączało :)
rok 2006
Stąd nazwa CJ - computer jockey , zaczynałem grać przy pomocy komputerów stacjonarnych




Mała Inwestycja w siebie :) 



A tak wyglądało moje stanowisko pracy 24.01.15 w Zajeździe Leon na górze ( mała sala ) Wystarczająco ! :)



 
 Większa sala - Zajazd Leon





Wszystkie utwory, które zawarte sa na tej stronie stanowia integralna czesc tego serwisu i prezentowane sa wylacznie w celach promocyjnych dla szeroko pojetego powszechnego dobra spolecznego. Maja one zachecic Was do zakupienia calego albumu danego artysty. Pliki tutaj umieszczane sa tylko i wylacznie przeznaczone do uzytku osobistego autorów serwisu. Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych jest niezgodne z polskim prawem. Autorzy serwisu nie ponosza zadnej odpowiedzialnosci za niezgodne z prawem wykorzystywanie naszych zasobów. Wchodząc tutaj podporzadkowujesz sie wyzej wymienionym zasadom i bedziesz staral sie ich przestrzegac. Pamietaj, sciagasz na wlasna odpowiedzialnosc. Mp3 skasuj po uplywie 24 h




2009-01-11

Statystyki
Liczba osób które odwiedziły mojego bloga:
 
20656
Liczba osób które skomentowały mojego bloga:
 
14
Liczba osób które wpisały sie do Ksiegi Gosci:
 
41
Księga gości
 
Zobacz serwisy INTERIA.PL